15 Mayıs 2010 Cumartesi

Düş Sokağı Sakinleri

Grup 1993′te Murat Çelik ve Murat Yılmazyıldırım tarafından kuruldu.

MURAT ÇELİK

4 Mart 1965′te Bakırköy’de dünyaya geldi düşlerimizin tutsak kahramanı… Müzikal anlamda 1993 yılında Düş Sokağı Sakinleri grubunu Murat Yılmazyıldırım ile birlikte kurarak profosyenellige adım attı. Futbolcu olacaktım, sakatlanınca istanbul Üniversitesi Fen Fakültesine girdim. Hocalarımın saçını kes ısrarına dayanamayıp müzisyen oldum… 1965′ten beri yaşadıklarımı ve yaşayacaklarımı Düş Sokağı Sakinleriyle paylaşmaktayım. En güzel bestem kızım Zeynep Ada’dır; ben güzel olan her şeyi severim, çünkü Rabbimi bana hatırlatır !.. Murat Çelik Düş Sokağı Sakinleri Albümleri: Düş Sokağı 1993 – Eylül (Piccatura) Yaşadıkça 1997 – Şubat (EMI) Üç 1999 – Kasım (EMI)
MURAT YILMAZYILDIRIM

Düşsel bir dünyanın kapısından içeri girdiğimde 9.5.1964 tarihini gösteriyordu zaman. Ve dünya üzerindeki yolculuğum beni sevinçleri ve hüzünleri birbirine karışmış bu coğrafyada müzik denen sadık dostumla tanıştırdı. Beni çoğunuz Düş Sokağı Sakinleri’nden tanır. Kiminizde solo olarak yaptığım albümlerden. Sırasıyla şimdiye kadar çıkan albümler:
Düş Sokağı Sakinleri: Düş Sokağı 1993 – Eylül (Piccatura) Yaşadıkça 1997 – Şubat (EMI) – Üç 1999 – Kasım (EMI)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder